Gość Początkująca Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Pilnie, bardzo prosze doświadczone osoby o informację w jaki sposób rozlicza się i księguje otrzymaną dotacje na realizacje grantu. Otrzymaną kwotę ujmuję na koncie Przychody z działalności statutowej, to wiem. Czy w księdze ewidencjonuje wszystkie pojedyncze wydatki/zakupy na pods. faktur/rachunków na koncie Koszty realizacji zadań statutowych, czy można prowadzić odrębne zestawienie wszystkich wydatków zwiazanych z projektem i pozamknięciu zadań /projekt trwa 6 m-cy/ całościowo ująć w księdze łączne koszty realizacji zadania? Dodam że grant został przyznany z ustawy o pożytku.Będę wdzięczna za informację, w jaki sposób prowadzi się analitykę w księdze prowadzonej odręcznie, czy można zakupić jakieś druki lub pobrać z internetu narzędzie do pracy??Będę zobowiązana za wskazówki.Pozdrawiam wszystkich Forumowiczów,Początkująca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi