Gość a1 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 mam problem -w listopadzie zapomnieliśmy wystawić jednemu kontrahentowi f-rę a w systemie mamy już faktury na grudzień. co mamy zrobić. czy nalezy wystawieć fakturę z datą i numerem bieżącym i napisac ze dotyczy to listopada i w listopadzie zaksięgować? czy moze wystawić fakturę ręcznie z numerem np takim jak ostatnia faktura w listopadzie tylko łamane przez literę A np 351/2008/A i datą listopadową. nasz program nie pozwala na zmiany wieć taka faktura byłaby tylko w wordzie mozliwa. co mamy zrobić? ja jestem za opcją 1 czyli na bieżąco ale księgowac w listopadzie szef chce dodatkową f-rę czyli opcja 2 proszę poradźcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi