Gość dawidt Opublikowano 5 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Witajcie,Ostatnio dużo zastanawiam się nad ograniczeniem pewnych kosztów prowadzenia działalności (branża IT) oraz co za tym idzie kosztów życia. Wychodzę z założenia, że jest dużo sposobów na rozwiązanie danego problemu tyle, że z różnych przyczyn nie sposób wszystkie sposoby znać.Mieszkając w dużym mieście jakim jest Wrocław płacę duże pieniądze za wynajem mieszkania. Zastanawiałem się czy istnieją prawne możliwości aby firmę zarejestrować na wynajmowany lokal mieszkalny i wliczyć koszty najmu w koszta prowadzenia firmy. Może to generować spore oszczędności. Ewentualnie w inny sposób obniżyć koszty najmu mieszkania wykorzystując fakt, iż prowadzę działalność gospodarczą. Jeżeli tak to może spróbujmy pójść o jeden krok dalej. Czy istnieje możliwość ubiegania się o dofinansowanie z UE na koszty prowadzenia biura?Inną kwestią jest ZUS. Podobno i tutaj można zaoszczędzić. Obecnie płacę około 330 złotych składek ZUSowskich z powodu, że firma istnieje poniżej dwóch lat.Co myślicie o tej kwestii z lokalem mieszkalnym? Jakie są Wasze pomysły na obniżenie kosztów prowadzenia działalności?Jak wspomniałem prowadzę działalności IT więc mam tutaj większe możliwości, nie jestem przywiązany do konkretnej lokalizacji.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi