Kategorie
Skocz do zawartości

częściowa likwidacja środka trwałego - monitora


Gość ruda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Dokonano w mojej firmie częściowej likwidacji zestawu komputerowego - a dokładniej monitora. Zestaw komputerowy jest umorzony w 100% i znam wartość monitora. Mój problem polega na tym, że stary monitor zlikwidowałam ale nie kupiliśmy w to miejsce nowego monitora. Monitor był zakupiony wcześniej i został ujęty w grupie ST niskocennych (widnieje w ewidencji materiałowej - przypisany konkretnej osobie). Czy powinnam na kartotece ST zrobić tylko adnotację że dany zestaw komputerowy pracuje z danym monitorem ujętym w ewidencji ST niskocennych? Ale nurtuje mnie pytanie co z faktem, że ST musi być kompletny i zdatny do użytku?Proszę napiszcie co o tym myślicie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...