Gość ruda Opublikowano 12 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Witam! Dokonano w mojej firmie częściowej likwidacji zestawu komputerowego - a dokładniej monitora. Zestaw komputerowy jest umorzony w 100% i znam wartość monitora. Mój problem polega na tym, że stary monitor zlikwidowałam ale nie kupiliśmy w to miejsce nowego monitora. Monitor był zakupiony wcześniej i został ujęty w grupie ST niskocennych (widnieje w ewidencji materiałowej - przypisany konkretnej osobie). Czy powinnam na kartotece ST zrobić tylko adnotację że dany zestaw komputerowy pracuje z danym monitorem ujętym w ewidencji ST niskocennych? Ale nurtuje mnie pytanie co z faktem, że ST musi być kompletny i zdatny do użytku?Proszę napiszcie co o tym myślicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi