Admin Księgowość Opublikowano 23 Lipca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Jednostki w celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów podejmują różne działania marketingowe. W ich wyniku często przyznawana jest klientom tzw. premia pieniężna, która ma zachęcić do dokonywania zakupów w danej jednostce i w efekcie zwiększyć jej obroty. Premie pieniężne budzą jednak wiele kontrowersji na gruncie podatkowym, w związku z tym są przedmiotem sporów. Powrót do artykułu: Jak rozliczać premie pieniężne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość natalia Opublikowano 23 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 wszystko to już wiemy, a Minister Finansów nadal śpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi