Gość Pytajacy Opublikowano 3 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 WitamProwadze sklep wysylkowy - planuje zrezygnowac z biura bo nie mam ogromnych przychodow i wielu dokumentow etcWiec mam pare pytan:Firma jest w Vat. Dziala na zasadzie KPiR, dlatego mam pytanie co musze ksiegowac:1)Wiem ze napewno faktury - wybieramy WPROWADZ NOWY DOKUMENT i jest2)Gdzie sie wlicza koszty jaka zakladka? 3)Potem jak wszystko mam gotowe biore zaksiegowane dokumenty - i tam mi zsumuje wszystko i bede mial gotowe rozliczenie ? ktore zaniose tylko do skarbowki i juz..?4)Rozliczam jakos towar ktory sprzedaje a kupujacy nie chce faktury...?5)To wystarczy zeby rozliczyc sie bez problemow? Sorry za takie blache pytania ale jestem totalnym laikiem z niezbyt duza wiedza z dziedziny ksiegowosci.Aha zapomnialem dodac, normalnie pracuje wiec place tylko zdrowotne.PozdrawiamZ gory dzieki za odp. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi