Gość Wojtek Opublikowano 1 Grudnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Rozumiem, że każdy błędnie wystawiony paragon lub paragon za zwrot produktu należy odpowiednio zaprotokołować i o jego wartość pomniejszyć sprzedaż za dzień w którym został wystawiony. Jak ta zasada ma się w przypadku zwrotu towarów zakupionych, np. 6 miesięcy wstecz? Czy wówczas mogę pomniejszyć miesięczny raport fiskalny o wartości takich paragonów, czy jednak muszę sporządzić korektę, co byłoby sensowne w przypadku błędnie wystawionych paragonów, ale nie zwrotów za które klient otrzymuje zwrot pieniędzy.--to już moje ostatnie pytanie. Celowo tworzę oddzielne tematy, żeby potrzebujący mógł łatwo znaleźć odp., jeśli boryka się z podobnym problemem. Jeśli zaśmiecam forum proszę mnie zbesztać :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi