Gość Basia Opublikowano 18 Września 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam,Mam problem, otóż jest firma której prowadzę KPiR, osotatnio przekroczyła przychód 20 tys. i w związku z tym, że rozpoczęła działalność w marcu tego roku musiała zakupić i wprowadzić rejestrację przychodu za pomocą kasy fiskalnej.Problem w tym, co z fakturą za kasę fiskalną? Jak to wszystko rozumieć?Firma nie jest podatnikiem VAT, jest to sprzedaż zwolniona z VAT.Czy wpisywać wartość tej faktury do książki KPiR? Jeżeli tak, to jaką: netto czy brutto?Jest jeszcze coś odnoścnie zwrotu 50% przy zakupie 1 kasy w firmie. 50% ale czego? Kwoty netto czy tylko podatku VAT?Proszę o wskazanie mi instrukcji co i jak po kolei powinnam zrobić?Jak to mam wszystko zaewidencjonować i w ogóle rozwiązać problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi