Kategorie
Skocz do zawartości

'Dziura finansowa'


Gość stella
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewna osoba prowadząca działalność gospodarczą od ponad 6 lat rozlicza się codziennie z firmą z którą współpracuje.Kupuje od firmy towar,sprzedaje go i codziennie po sprzedaży tego towaru płaci za niego 100%. Przedstawię sytuację, która miała miejsce (lecz budzi ona wiele wątpliwości) otóż :dnia 10 listopada 2006 po zamknięciu sprzedaży wykonano inwentaryzację przez dział kontroli firmy,9-go była dostawa towaru,której wartość wliczono w zatowarowanie sklepu a f-ra za ten towar została wystawiona 12 listopada czyli kilka dni po inwentaryzacji.I pytanie : czy f-ra za towar powinna być wliczona w rozliczenie sklepu na dzień 10 listopad 2006? Czy są jakieś przepisy,które jasno określają zasady rozliczania takich sytuacji?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...