Gość stella Opublikowano 11 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Pewna osoba prowadząca działalność gospodarczą od ponad 6 lat rozlicza się codziennie z firmą z którą współpracuje.Kupuje od firmy towar,sprzedaje go i codziennie po sprzedaży tego towaru płaci za niego 100%. Przedstawię sytuację, która miała miejsce (lecz budzi ona wiele wątpliwości) otóż :dnia 10 listopada 2006 po zamknięciu sprzedaży wykonano inwentaryzację przez dział kontroli firmy,9-go była dostawa towaru,której wartość wliczono w zatowarowanie sklepu a f-ra za ten towar została wystawiona 12 listopada czyli kilka dni po inwentaryzacji.I pytanie : czy f-ra za towar powinna być wliczona w rozliczenie sklepu na dzień 10 listopad 2006? Czy są jakieś przepisy,które jasno określają zasady rozliczania takich sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi