Proszę o pomoc... Zrobiłam zamówienie w aplikacji Hebe na 150 zł i wybrałam formę dostawy InPost Paczkomaty. Mija właśnie 8 dni od złożenia zamówienia (podczas zamawiania miałam wyraźną informację, iż zamówienie będzie u mnie w przeciągu 2-3 dni roboczych). Do tej pory dostałam jedynie mail o potwierdzeniu złożenia zamówienia oraz mail z informacja, że zamówienie jest spakowane. W aplikacji Hebe status zamówienia to "wysłane", a w aplikacji InPost status to "w trakcie przygotowywania". Dwa razy kontaktowałam się z BOK Hebe i dwa razy powiedziano mi, że nie wiadomo kiedy paczka zostanie wysłana. Podczas drugiej rozmowy pani poinformowała mnie, że BOK nic nie wie, a takich zamówień dostarczanych przez InPost jest bardzo dużo i mają problem z InPostem. Na ten moment nie wiem czy i kiedy dostanę swoje zamówienie. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Jak może wyglądać jakakolwiek rekompensata i jak mogę przyśpieszyć przesyłkę paczki?
PS Obsługa nie może ani anulować zamówienia ani go przekierować do innego dostawcy.
- Kategorie na forum:
- Księgowość|
- Kadry|
- Moja firma|
- Samorząd|
- Logistyka|
- Działy forum:
- Księgowość dla firm·
- Księgowość budżetowa·
- Kadry·
- Biznes·
- Prawo·
- Moto·
- Nieruchomości·
- Samorząd·
- Logistyka