Skocz do zawartości


Reklamacja w lockdown


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Magdalena

Guest_Magdalena
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2021 - 12:07

Zakupiłam u nich  w grudniu zeszłego roku odkurzacz pionowy. Zgłosiłam reklamację nr 7305647658 . Mieszkam w Dobrym Mieście pod Olsztynem. Jakie było moje zdziwienie ze na dwa sklepy w Olsztynie są "zamknięte". Te zamknięte dlatego w nawiasie ponieważ jak coś kupisz to szybko w nich możesz odebrać towar ale już reklamacji nie przyjmą. Najbliższy sklep to Baroszyce czyli podróż w tą i z powrotem ponad 2 godziny . Miła Pani na infolinii poinformowała mnie że przecież mogę wysłać kurierem a MOŻE jeśli reklamacja będzie uznana zwrócą mi pieniądze za przesyłkę - około 100 zł. Ale najlepsze -także doradziła bym może poczekała do końca lockdown - bez odkurzacza od grudnia do nie wiadomo kiedy a jest połowa stycznia 2021. No tak - o ja niedorajda - można przecież kupić sobie miotłę na ten czas. Stosowanie podwójnych standardów - dla kupujących otwarte dla reklamujących już nie.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych