Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Rodo mała firma


wróć do serwisu Kadry 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Jan

Guest_Jan
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2020 - 15:16

Zatrudniam 17 pracowników związku z Rodo co powinienem mieć w aktach osobowych pracownika?

#2 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2020 - 14:44

To zależy do jakich danych ma dostęp pracownik. Nie ma jednego określonego wymogu dokumentów.



#3 Guest_Jan

Guest_Jan
  • Goście

Napisano 16 grudzień 2020 - 21:13

Czy pracownicy powinni mieć informację że ja jako pracodawca jestem administratorem ich danych osobowych, czy biuro rachunkowe, które zatrudniam

#4 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 17 grudzień 2020 - 12:42

Administrator Ty, ale dopisek ze dane będą przetwarzane przez biuro rachunkowe i dane biura.



#5 kerryjane72

kerryjane72

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 130 postów

Napisano 18 luty 2021 - 20:18

Przygotujcie sobie odpowiednie dokumenty, jak już to załatwicie to będzie można stale je wykorzystywać i wszystko będzie w należytym porządku. Kwestie RODO trzeba dobrze załatwić, szczególnie przy takich firmach. Ja nie miałam łatwo tego ogarnąć, ale w internecie można znaleźć wiele porad. Stronka https://www.poradyodo.pl/ tak bardzo dobrze się sprawdza i to w kwestii RODO w różnych branżach.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych