Skocz do zawartości


Zdjęcie

Reklamacja po wyprzedaży


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 vigorous

vigorous

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 28 listopad 2020 - 22:25

Witam, mam kilka pytań:

1. Podczas wyprzedaży nazywanej Black Friday klientka kupiła torebkę która znajdowała się w strefie sklepu oznaczonej napisam "wyprzedaż". Niestety po kilku dniach użytkowania w torebce urwał się jeden z zaczepów. Przy kasie była zamieszczona informacja - towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji.  Czy w tym przypadku klientka ma prawo do reklamacji? (Tak lub nie)

2. Lokalny dostawca internetu w reklamach publikowanych w prasie zapewniał, że gwarantuje prędkość 4 Mbit/s. po zamówieniu usługi Kamil przekonał się, że faktycznie prędkość wynosi jedynie 2 Mbit/s. Usługodawca twierdzi, że wszystkiemu winne są łącza, na które nie ma wpływu. Czy kupujący ma prawo do reklamacji?

3. Brygida kupiła wielofunkcyjny robot z przeceny, ponieważ miał widoczną rysę na obudowie. Sprzedawca wyraźnie podkreślał ten fakt w momencie zakupu. Po dwóch tygodniach użytkowania w robocie zepsuł się silnik. Czy można w tym przypadku skorzystać z reklamacji?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy