Witam, mam kilka pytań:
1. Podczas wyprzedaży nazywanej Black Friday klientka kupiła torebkę która znajdowała się w strefie sklepu oznaczonej napisam "wyprzedaż". Niestety po kilku dniach użytkowania w torebce urwał się jeden z zaczepów. Przy kasie była zamieszczona informacja - towar z wyprzedaży nie podlega reklamacji. Czy w tym przypadku klientka ma prawo do reklamacji? (Tak lub nie)
2. Lokalny dostawca internetu w reklamach publikowanych w prasie zapewniał, że gwarantuje prędkość 4 Mbit/s. po zamówieniu usługi Kamil przekonał się, że faktycznie prędkość wynosi jedynie 2 Mbit/s. Usługodawca twierdzi, że wszystkiemu winne są łącza, na które nie ma wpływu. Czy kupujący ma prawo do reklamacji?
3. Brygida kupiła wielofunkcyjny robot z przeceny, ponieważ miał widoczną rysę na obudowie. Sprzedawca wyraźnie podkreślał ten fakt w momencie zakupu. Po dwóch tygodniach użytkowania w robocie zepsuł się silnik. Czy można w tym przypadku skorzystać z reklamacji?