Skocz do zawartości


sprzedawca wysłał drogi towar bez ubezpieczenia i oznaczenia wartości, paczka zaginęła, nie chce oddać pieniędzy

zaginiona paczka

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2020 - 18:14

Dzień dobry. Kupiłam towar za 450 zł, który sprzedawca wysłał najtańszą paczką ekonomiczną bez oznaczania wartości i bez ubezpieczenia - nie dołożył starań, by poprawnie oznaczyć paczkę. Paczka zaginęła. Sprzedający nie przyznaje sie do winy, nie chce zwrócić pieniędzy, twierdzi, że zrobił wszystko jak trzeba. Jakie mam możliwości odzyskania pieniędzy?
Ania



#2 Guest_Laura

Guest_Laura
  • Goście

Napisano 13 sierpień 2020 - 12:42

Zapytaj o dowód nadania paczki, po numerze sprawdzisz, w którym miejscu "zaginęła".





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych