Skocz do zawartości


Płatnik

błąd krytyczny

wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Mmarta

Guest_Mmarta
  • Goście

Napisano 24 czerwiec 2020 - 12:56

Robię korektę dokumentu RSA (jednej pozycji) z XII 2019 oraz DRA (wszystko z identyfikatorem 02) i przy weryfikacji występuje błąd 66004001 "brak kompletu rozliczeniowego z ZUS za podany okres". Co mogę robić źle? Ktoś podpowie?



#2 Guest_gosssccc

Guest_gosssccc
  • Goście

Napisano 24 czerwiec 2020 - 13:01

Sprawdź czy masz dobry identyfikator w miesiącu i roku



#3 Guest_Mmarta

Guest_Mmarta
  • Goście

Napisano 25 czerwiec 2020 - 11:05

Sprawdź czy masz dobry identyfikator w miesiącu i roku

zgadza się. Już znalazłam odpowiedź. korekta dotyczy grudnia 2019 więc okres rozliczeniowy musiałam ustawić na ten miesiąc i zaktualizować komponenty i dane płatnika. 



#4 Guest_zus1

Guest_zus1
  • Goście

Napisano 06 sierpień 2020 - 09:15

W czerwcu pa aktualizacji nie został wysłany komplet rozliczeniowy za czerwiec. W statusie przesyłka była wysłana tylko w statusie ZUS nic nie było. Wszystko wyszło w sierpniu kiedy deklaracja lipcowa pokazywała bład krytyczny. Czerwcowa  deklaracja została wysłana więc po terminie, oczywiście składka poszła w terminie. Wszystkie certyfikaty świeciły się na zielono. Tylko w ustawieniach ogólnych było coś źle ustawione w przesyłce. Co w takim przypadku? Kary za nieterminowe złożenie to 5000. Sytuacja ta to sytuacja jednorazowa nigdy wcześniej nic takiego mi się nie przytrafiło. Oczywiście dodzwonienie się i uzyskanie pomocy technicznej w ZUS to porażka. Wszyscy konsultanci przez dwa dni zajęci.Ktoś miał podobna sytuację.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: błąd krytyczny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych