Gość adbuko Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Witam wszystkich.Mój zakład budżetowy do tej pory nie był podatnikiem VAT, (Na podstawie § 8 ust. 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 97, poz. 970 z późn. zm.) zwalnia się od podatku usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi, świadczone na zlecenie,), gdyz wykonywała to co w nawiasie. :)Teraz dodatkowo gmina dołozyła nam zarządzanie cmentarzem i budynkiem z lokalami uzytkowymi (UMOWA UŻYCZENIE)firmy sa vatowcami)i garażami. Z VAT-u jestem zielona ;) wszystkie faktury zakupu i sprzedaży wprowadziłam ręcznie :(( i teraz co z tym zrobić, do tej pory zakupy i sprzedaż dotyczyły tylko wynajmu mieszkań, były zwolnione. Mieszkańcom nie wystawiam faktur. wszystkie propozycje będa pomocne.Na podstawie Umowy Uzyczenia otrzymaliśmy od Gminy ŚT bez dotychczasowego umorzenia i wyposażenie (wszystko poniżej 1500 zł. Środki trwałe bez problemu zaewidencjonuję 011/800 (mam nadzieję, że dobrze)Nie wiem natomiast co z wyposażeniem. Wprowadzam je na 013 ? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi