Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak informujecie klientów o podatkach?

podatki informacja klient email

wróć do serwisu Księgowość Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 XardasLord

XardasLord

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów
  • LokalizacjaGdańsk

Napisano 17 listopad 2019 - 19:45

Cześć wszystkim!
 
Jest to mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję, że będę tutaj częstym bywalcem :D
 
Mam takie pytanie, w jaki sposób informujecie swoich klientów o należnych podatkach do zapłaty za każdy miesiąc? Jakie macie do tego sposoby? :) Mam tu na myśli sposób w jaki to robicie, czy wysyłacie ręcznie/manualnie do każdego klienta z osobna maila, wpisujecie jego adres e-mail, temat, wpisujecie kwoty podatków do zapłaty za dany okres + ewentualnie załączacie jakiś dokument i taką wiadomość wysyłacie dla każdego z klientów? Czy może macie jakiś inny, zautomatyzowany sposób na to? :)




Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: podatki, informacja, klient, email

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych