Skocz do zawartości

rozwiązanie umowy pomocy

wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_kasia

Guest_kasia
  • Goście

Napisano 18 wrzesień 2019 - 10:16

nie znam się, nie będę udawała, czytam, ale nie dociera, jestem nowa w pracy dopiero zaczynam przygodę z kadrami.

przyszedł szef

chce zwolnić 2 kierowców w trybie natychmiastowym, sprzedaje samochód, zasłania się likwidacją stanowiska. Osoby pracują od 2015 roku. jak to ugryźć? ktoś coś pomoże? dla mnie mają oni okres wypowiedzenia, ale może są jakieś sposoby. Proszę o pomoc. Krowie na rowie- takie wykładu potrzebuję. Co ja tu robię? Uczę się, czytam, ale nie ogarnę wszystkiego na już. też mam okres próbny...

#2 Guest_gość

Guest_gość
  • Goście

Napisano 18 wrzesień 2019 - 10:38

nie znam się, nie będę udawała, czytam, ale nie dociera, jestem nowa w pracy dopiero zaczynam przygodę z kadrami.

przyszedł szef

chce zwolnić 2 kierowców w trybie natychmiastowym, sprzedaje samochód, zasłania się likwidacją stanowiska. Osoby pracują od 2015 roku. jak to ugryźć? ktoś coś pomoże? dla mnie mają oni okres wypowiedzenia, ale może są jakieś sposoby. Proszę o pomoc. Krowie na rowie- takie wykładu potrzebuję. Co ja tu robię? Uczę się, czytam, ale nie ogarnę wszystkiego na już. też mam okres próbny...

Owszem może zwolnić, ale są na umowie na czas nieokreślony więc w wypowiedzeniu dokładne wyjaśnienie dlaczego i przede wszystkim z uwzględnieniem okresu wypowiedzenia (w tym przypadku 3 miesiące).

Ewentualnie zwolnienie ich ze świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia, ale za te 3 miesiące muszą otrzymywać normalne wynagrodzenie.

#3 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19005 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 18 wrzesień 2019 - 11:14

W trybie natychmiastowym to tylko dyscyplinarnie jeśli jest za co, albo porozumienie stron.
Inaczej się nie da, albo jak masz wyżej za wypowiedzeniem i 3 m-czny okres wypowiedzenia.

#4 Witch