Skocz do zawartości


Zdjęcie

Biała lista-centralizacja


wróć do serwisu Księgowość 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 02 wrzesień 2019 - 13:27

Czy wasze gminy pozgłaszały wasze rachunki bankowe na swój nip?



#2 Guest_bb

Guest_bb
  • Goście

Napisano 03 wrzesień 2019 - 08:05

Moja Gmina chciała to zrobić, poprzez aktualizację I problem. Jesteśmy zakładem budżetowym ma jeden rachunek bankowy który słuzy tez do CIT. Gdy gmina chce go zgłosić to w systemie US pokazują sie dwa nr rachunku bankowego. Chca zeby go zlikwidować na NIP2 - ale to wówczas zlikwiduje do CIT-u.



#3 Guest_NBP

Guest_NBP
  • Goście

Napisano 19 wrzesień 2019 - 08:47

Jesteśmy jednostką budżetową - mamy rachunek w NBP i urząd skarbowy powiedział, że tych rachunków nie widać na białej liście i że trzeba to zgłosić do Ministerstwa Finansów. Dostałam odpowiedź - jak w przepisach, czyli nic konkretnego i dalej problem nie rozwiązany.



#4 ona_

ona_

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 162 postów

Napisano 19 wrzesień 2019 - 09:02

U nas udało się. Mój nr rachunku pojawia się przy wpisaniu NIP Gminy. Gmina składała NIP-2



#5 Guest_Anka

Guest_Anka
  • Goście

Napisano 07 styczeń 2020 - 23:27

Jak to zalatwiliscie?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych