Skocz do zawartości


Wada słuchu księgowego


wróć do serwisu Księgowość 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Rafał

Guest_Rafał
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2019 - 12:46

Dzień dobry
Chciałem się spytać na ile praca księgowego jest związana z kontaktem z klientem oraz czy dużo jest rozmów między pracownikami? Pytam się ponieważ mam wadę słuchu i szukam jakiegoś zawodu w którym mógłbym spokojnie pracować mimo niedosłuchu.

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2019 - 12:54

Znam księgową niesłyszącą i radzi sobie, z tym że pracuje w firmie, a nie biurze rachunkowym, i są inne osoby, które mają kontakt z klientami z zewnątrz. Nie jest to przeszkoda nie do pokonania w dzisiejszych czasach, kiedy gro spraw można załatwić/wyjąsnić za pomocą maila lub komunikatorów, niekoniecznie werbalnie.



#3 Nielatający

Nielatający

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 05 wrzesień 2019 - 12:13

Nie no. Dla księgowego to nie powinien być wielki problem. Jest wiele miejsc, w których można pracować, bez konieczności kontaktu z klientem. A jak naprawdę księgowa ma kompleksy odnośnie swoich problemów ze słuchem, to niech przetestuje Nutresin, gdyż podobno ten olejek do uszu, potrafi bardzo pomóc. 



#4 Nielatający

Nielatający

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 24 wrzesień 2019 - 15:13

En México, también las personas que trabajan en contabilidad no tienen problemas para trabajar como contadores. Por supuesto, se trata de personas con problemas de audición. Tienen Multilan Active allí, que es utilizado por muchas personas. Y les ayuda mucho :)



#5 PatrycjaSzym

PatrycjaSzym

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 17 październik 2019 - 13:16

teraz można sporo rzeczy robić online. Są narzędzia pozwalające na pracę z klientem poprzez wysyłkę dokumentów zakupowych/sprzedażowych np. poprzez ProFirma.

Klient ma aplikację, Ty masz dostęp do wszystkich dokumentów przesłanych przez niego. Jak chcesz z nim się skomunikować to wysyłasz mu wiadomość na apkę. Słuch tutaj nie jest potrzebny. No i to co klient potrzebuje to informacje o podatkach i zusach ... wszystko automatycznie pojawia mu się w apce.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych