Skocz do zawartości


System czasu pracy

czas pracy

wróć do serwisu Kadry Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Aleksandra

Guest_Aleksandra
  • Goście

Napisano 04 lipiec 2019 - 08:41

Witam, w firmie do tej pory wszyscy pracowali w podstawowym systemie czasu pracy. W Regulaminie Pracy jest zawarte:"Ustala się dla wszystkich pracowników podstawowy system czasu pracy w wymiarze 8 godzin na dobę i  przecietnie 40 godzin na tydzień, w przyjętym okresie rozliczeniowym i są zatrudnieni w systemie jednozmianowym". Od miesiąca mamy pracownika, który pracuje w zadaniowym systemie czasu pracy i jest to dla niego telepraca. Jak to mamy zawrzeć w Regulaminie Pracy?





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: czas pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych