Skocz do zawartości


klub nocny w Rzeszowie


wróć do serwisu Kadry 11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Michał

Guest_Michał
  • Goście

Napisano 25 maj 2019 - 22:31

Wiem, że w Rzeszowie są różne kluby nocne, ale w żadnym nie byłem. Którego nie polecacie? Chyba, że wszystkie są fajne?



#2 Guest_Kuba

Guest_Kuba
  • Goście

Napisano 26 maj 2019 - 12:48

Ja Ci odradzam Club Boss Exclusive. Poszedłem raz bo gdzieś czytałem artykuł, że to taki super klub ale chyba sami to pisali bo nic się nie zgadzało. Drożyzna tylko i naciąganie na każdym kroku. Te niby tańce też pozostawiają wiele do życzenia.



#3 Guest_borsuk

Guest_borsuk
  • Goście

Napisano 26 maj 2019 - 19:20

Touch the sky też porażka, nawet nie wiem jak opisać to co tam się dzieje. od wejścia tylko kasę chcą ciągnąć od klientów a do zaproponowania nic nie mają, brudno, pare ukrainek się kręci i zamiast tańczyć to tylko zaczepiają żeby im drinki stawiać. W Bossie nie byłem ale też słabe opinie się robią, tam Nemirov był kiedyś ale zamknęli za okradanie, bójki, problemów tam mieli. 



#4 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 78 postów

Napisano 17 czerwiec 2019 - 12:35

no to w sumie do odwiedzenia Ci Rasputin zostaje, ja tam byłam swego czasu i mi się podobało. Wieczory panieńskie organizują, nie tylko dla panów jest wejście jak widać :D a mają załogę spoko, klub jest bardzo duży, fajnie oświetlony i można spróbować przeróżnych alko w spoko cenach. 



#5 Guest_Bartek

Guest_Bartek
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2019 - 18:55

To fakt, z tych co w Rzeszowie są to Rasputin jest godny polecenia. Co ważne jest bezpiecznie, nie ma obawy jak się kartą płaci, że na drugi dzień stan konta nie będzie się zgadzał. Wystrój jak na klub nocny super. I co najważniejsze dziewczyny są tam prześliczne, super układy mają. Widać, że się starają. Lokal trzyma wysoki poziom.



#6 Guest_Kris

Guest_Kris
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2019 - 20:48

Boss taki zachwalany to poszedłem z kumplem, no na nas ten klub dobrego wrażenia to nie zrobił; nawet te niby tancerki to chyba też im się tam nie chce pracować; jak gdzieś reklamę widziałem to nastawiłem się, że będzie super a tu lipa; nawet porządnych drinków nie mają;



#7 gorgon

gorgon

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 191 postów

Napisano 26 czerwiec 2019 - 21:09

Do Rasputina możesz śmiało iść, to nie jest sieciówka Cocomo tylko prywatny klub wiec dla się o gości. W ogóle wstęp jest bezpłatny to możesz zobaczyć jak wewnątrz wygląda. Drinki niedrogie, muza fajna ;)



#8 Guest_ratajny

Guest_ratajny
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2019 - 11:55

dobrze Ci piszą, w touch the sky nieba nie dotkniesz na pewno,ewentualnie dba bardziej bo taki poziom tego klubu. niedaleko mieszkam to aż żal patrzeć czasami jak oni wychodzą stamtąd. a właściciele się cieszą bo kasy sporo ooo i taka robota. mam nadzieję, że to zamkną niedługo 



#9 Guest_bekpak

Guest_bekpak
  • Goście

Napisano 30 lipiec 2019 - 12:58

Też zdecydowanie polecam Rasputina, już nawet nie chodzi o wieczory kawalerskie, ale ogólnie o dobry klimat w klubie. Dbają o klienta , nie ma się co martwić że oszukują na kasę czy w drinkach, obsługa jest mega pomocna jak jest jakiś problem od razu jest reakcja i ja to szanuję. 



#10 Guest_karolina

Guest_karolina
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 10:42

W Rzeszowie to jest jeden klub, do którego warto się udać i jest to zdecydownie Rasputin. Jedyne miejsce gdzie można się zabawić, nie bać się o rachunek czy jakieś naciąganie. Oby więcej takich miejsc w kraju



#11 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2019 - 12:37

Po co chodzić do takich miejsc? Prawdziwi mężczyźni nie dokładają kasy do takich przedsięwzięć i nie budują na tym swojego poczucia wartości własnej. Honor im na to nie pozwala. Panie tym bardziej nie powinny popierać takich przybytków, bo jaki z tego pożytek, że dofinansowuje się przedmiotowe traktowanie kobiet? To granie do własnej bramki. 

 

Jest tyle innych sposobów wartościowego spędzenia wolnego czasu w Rzeszowie i okolicach. 



#12 michalwu

michalwu

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 234 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 27 sierpień 2019 - 20:38

Takie miejsca to totalny stan umysłu :D


Ten świat przypomina mi Cartoon Newtork.




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych