Skocz do zawartości


Aneks do regulaminu pracy

regulamin aneks regulamin pracy

wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Ala

Guest_Ala
  • Goście

Napisano 15 maj 2019 - 08:22

Witam,

 

czy tworząc aneks do regulaminu pracy muszę mieć na piśmie, że każdy pracownik się z nim zapoznał? Czy wystarczy, że pracownicy zostaną poinformowani ustnie o wprowadzeniu takiego aneksu i będzie on ogólnodostępny tak jak regulamin?



#2 Guest_Malwina

Guest_Malwina
  • Goście

Napisano 15 maj 2019 - 10:18

ogólnodostępny - tak

podaje się do wiadomości w sposób przyjęty u pracodawcy, może być ustnie, trzeba pamiętać jednak, że "w przypadku powstania sporu odnośnie nowych zapisów to na pracodawcy będzie spoczywał ciężar wykazania, że umożliwił pracownikom zapoznanie się ze zmianami" kodekspracy.pl/artykul,1218,11889,informowanie-pracownikow-o-zmianach-wprowadzonych-do.html





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: regulamin, aneks, regulamin pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych