Witam,
czy tworząc aneks do regulaminu pracy muszę mieć na piśmie, że każdy pracownik się z nim zapoznał? Czy wystarczy, że pracownicy zostaną poinformowani ustnie o wprowadzeniu takiego aneksu i będzie on ogólnodostępny tak jak regulamin?
Napisano 15 maj 2019 - 10:18
ogólnodostępny - tak
podaje się do wiadomości w sposób przyjęty u pracodawcy, może być ustnie, trzeba pamiętać jednak, że "w przypadku powstania sporu odnośnie nowych zapisów to na pracodawcy będzie spoczywał ciężar wykazania, że umożliwił pracownikom zapoznanie się ze zmianami" kodekspracy.pl/artykul,1218,11889,informowanie-pracownikow-o-zmianach-wprowadzonych-do.html
Kadry →
Zatrudnianie i zwalnianie →
aneksy i porozumieniaNapisany przez Guest_Piotr , 04 paź 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
Kadry →
Czas pracy →
Regulamin PracyNapisany przez Guest_Paweł , 18 lip 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
Kadry →
Czas pracy →
Regulamin pracyNapisany przez Guest_Paweł , 13 cze 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
Kadry →
Czas pracy →
Regulamin PracyNapisany przez Guest_Piotr , 24 kwi 2019 ![]() |
|
![]()
|
||
Kadry →
Zatrudnianie i zwalnianie →
zmiany w regulaminie wynagrodzen-aneksNapisany przez Guest_katarzyna , 16 sie 2018 ![]() |
|
![]()
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
nikifor - dziś, 09:33
ZosiaA - dziś, 09:23
Forumowicz84 - dziś, 07:30
Guest_ - dziś, 00:18
Guest_Żanetta - dziś, 00:06
Guest_ela - wczoraj, 23:32
Guest_ - wczoraj, 23:27
Guest_ - wczoraj, 22:22
klabczar - wczoraj, 22:07
Guest_ - wczoraj, 21:55
koleżanka - wczoraj, 21:53
Guest_Kenobiobiwan - wczoraj, 20:10
Guest_Mateusz - wczoraj, 19:30
Johny89 - wczoraj, 18:32