Skocz do zawartości


zakup gruntu - brak w ewidencji środków trwałych

środki trwałe ewidencja grunt

wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_ania

Guest_ania
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2019 - 08:47

Dzień dobry,

 

mam następujące pytanie. Reprezentuję gminę. Jesteśmy po kontroli i aktualizujemy gminny zasób nieruchomości.

Okazało się, że mamy kilka pozycji zakupionych gruntów z lat 2013 - 2014 (tu akty notarialne), które nie były przekazane do Ewidencji środków trwałych.

Jak postępujecie Państwo z podobnymi sytuacjami. Czy chcąc wprowadzić przypuszczalnie zakup danego gruntu czy powinniśmy przyjąć kwotę z aktu notarialnego (lata 2013-2014) czy na nowo dokonać wyceny gruntu i po tej wartości (nowej) wprowadzić do ewidencji środków trwałych? Będę ogromnie wdzięczna za każdą odpowiedź. Pozdrawiam. Anna



#2 kiemarr

kiemarr

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 18 kwiecień 2019 - 11:48

Moim zdaniem to jest temat dla specjalisty z tej dziedziny. Bez dwóch zdań będzie to dobre rozwiązanie.


Czy nie lepiej byłoby zamiast tępić zło szerzyć dobro?




Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: środki trwałe, ewidencja, grunt

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych