Skocz do zawartości


zestaw odrzucony jak ponownie wysłać


wróć do serwisu Kadry 28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 04 luty 2019 - 12:47

Wysłałam zestaw na starej wersji płatnika.Zostały odrzucone. Mając już nową skopiowałam wysłane dokumenty i mam je teraz we wprowadzonych. Chce stworzyć zestaw ale jego numer jest taki sam jak nr zestawu odrzuconego. Jak poprawnie wysłać ponownie te dokumenty?



#2 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 04 luty 2019 - 14:49

Mam ten sam problem. Ktoś pomoże? Zestaw ani z numerem 01 01 2019 ani z numerem 02 01 2019 nie weryfikuje się poprawnie.



#3 Guest_Katarzyna

Guest_Katarzyna
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 08:43

Z forum  użytkowników programu Płatnik:

 

Aby ułatwić sobie życie przed usunięciem zestawu trzeba zrobić kopię dokumentów - otwieramy w zestawie każdy dokument -> Edycja -> Utwórz kopię dokumentu. Taka operacja spowoduje utworzenie w dokumentach wprowadzonych deklaracji rozliczeniowych które ponownie wyślemy.

Po tej operacji wchodzimy do zestawów wysłanych, podświetlamy zestaw który ma status odrzucony -> Administracja -> Archiwizuj zestaw dokumentów. W kreatorze który się pojawi zaznaczamy opcję 'Usuń z bazy roboczej'.

Jeżeli nie mamy skonfigurowanego archiwum domyślnego pojawi się stosowny komunikat. Archiwum tworzymy poprzez Administracja -> Ustawienia archiwum.



#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 08:48

Korekty nie można robić bo nie ma tych dok w Zusie. Ani na podastawie pobranych z Zus ani wysłanych do Zus. Na infolinii 52 minuty oczekiwania!!



#5 Guest_Grażyna

Guest_Grażyna
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 13:04

Z forum  użytkowników programu Płatnik:

 

Aby ułatwić sobie życie przed usunięciem zestawu trzeba zrobić kopię dokumentów - otwieramy w zestawie każdy dokument -> Edycja -> Utwórz kopię dokumentu. Taka operacja spowoduje utworzenie w dokumentach wprowadzonych deklaracji rozliczeniowych które ponownie wyślemy.

Po tej operacji wchodzimy do zestawów wysłanych, podświetlamy zestaw który ma status odrzucony -> Administracja -> Archiwizuj zestaw dokumentów. W kreatorze który się pojawi zaznaczamy opcję 'Usuń z bazy roboczej'.

Jeżeli nie mamy skonfigurowanego archiwum domyślnego pojawi się stosowny komunikat. Archiwum tworzymy poprzez Administracja -> Ustawienia archiwum.

Dziękuję za instrukcję. 

Odrzucony zestaw został usunięty! Na infolinię Płatnika nie można się dodzwonić.

Pozdrawiam

księgowa



#6 Guest_Monia

Guest_Monia
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 13:16

Trzeba  skopiować dokumenty z odrzuconej paczki. Wejść do dok wysłanych, zaznaczyć  w Wysłanych odrzucony zestaw, otworzyć menu Administracja -  Archiwizuj zestaw dokumentów. Odrzucony zestaw powinien zniknąć. Wysłać powtórnie zestaw za styczeń.

Mi się udało

 



#7 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 13:52

Z pomocą informatyka udało mi się usunąć odrzucony zestaw do utworzonej bazy danych.



#8 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 05 luty 2019 - 13:58

Program kadrowy nie przetransportował mi do Płatnika dni nieobecności nieusprawiedliwionych pracownika od 4.01. do 08.01. 2019 (zwolnienie dyscyplinarne). Zdążyłam już wysłać do ZUS zestaw za styczeń. Robić z tego tytułu korekty czy tak to zostawić?



#9 Witch

Witch

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 8722 postów

Napisano 05 luty 2019 - 22:28

konieczna korekta i wykazanie przerwy w RSA



#10 Guest_EWA

Guest_EWA
  • Goście

Napisano 06 luty 2019 - 21:21

Z forum  użytkowników programu Płatnik:

 

Aby ułatwić sobie życie przed usunięciem zestawu trzeba zrobić kopię dokumentów - otwieramy w zestawie każdy dokument -> Edycja -> Utwórz kopię dokumentu. Taka operacja spowoduje utworzenie w dokumentach wprowadzonych deklaracji rozliczeniowych które ponownie wyślemy.

Po tej operacji wchodzimy do zestawów wysłanych, podświetlamy zestaw który ma status odrzucony -> Administracja -> Archiwizuj zestaw dokumentów. W kreatorze który się pojawi zaznaczamy opcję 'Usuń z bazy roboczej'.

Jeżeli nie mamy skonfigurowanego archiwum domyślnego pojawi się stosowny komunikat. Archiwum tworzymy poprzez Administracja -> Ustawienia archiwum.

 



#11 Guest_renia

Guest_renia
  • Goście

Napisano 07 luty 2019 - 08:35

Dwa dni się męczyłam z wysłaniem zestawu kolejny raz :) Dziękuję za podpowiedź :) Wreszcie się udało :)



#12 Guest_Renata

Guest_Renata
  • Goście

Napisano 07 luty 2019 - 09:01

Witam,

Zrobiłam tą archiwizację i teraz co mam robić? Bo też miałam zestaw w statusie odrzucony.



#13 Guest_IZI

Guest_IZI
  • Goście

Napisano 07 luty 2019 - 09:38

Do 

Guest_Katarzyna 

 

Super podpowiedź. U mnie zadziałało. 



#14 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 07 luty 2019 - 13:02

konieczna korekta i wykazanie przerwy w RSA

 


Do

Witch

 

Tak, tylko zestaw który skopiowałam za 01 01 2019 żeby utworzyć korektę, wyskakują mi błędy krytyczne. Brak zestawu w bazie ZUS (wysłany, przetworzony poprawnie przez ZUS).....ciąg dalszy komplikacji z problemowym zestawem... eh!



#15 Guest_Leszek

Guest_Leszek
  • Goście

Napisano 07 luty 2019 - 13:27

Z forum  użytkowników programu Płatnik:

 

Aby ułatwić sobie życie przed usunięciem zestawu trzeba zrobić kopię dokumentów - otwieramy w zestawie każdy dokument -> Edycja -> Utwórz kopię dokumentu. Taka operacja spowoduje utworzenie w dokumentach wprowadzonych deklaracji rozliczeniowych które ponownie wyślemy.

Po tej operacji wchodzimy do zestawów wysłanych, podświetlamy zestaw który ma status odrzucony -> Administracja -> Archiwizuj zestaw dokumentów. W kreatorze który się pojawi zaznaczamy opcję 'Usuń z bazy roboczej'.

Jeżeli nie mamy skonfigurowanego archiwum domyślnego pojawi się stosowny komunikat. Archiwum tworzymy poprzez Administracja -> Ustawienia archiwum.

jasno i czytelnie wytłumaczone, bardzo mi sie przydało bo juz mialem chwytac za skypa,swoja droga proponuje uzywac skypa do kontaktow z infolinia zus, sluchasz muzyki -dennej-ale zawsze ,no i zawsze ktos odbierze z pracownikow zusu



#16 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 07 luty 2019 - 14:46

 

Do

Witch

 

Tak, tylko zestaw który skopiowałam za 01 01 2019 żeby utworzyć korektę, wyskakują mi błędy krytyczne. Brak zestawu w bazie ZUS (wysłany, przetworzony poprawnie przez ZUS).....ciąg dalszy komplikacji z problemowym zestawem... eh!

 

 


 

Do

Witch

 

Tak, tylko zestaw który skopiowałam za 01 01 2019 żeby utworzyć korektę, wyskakują mi błędy krytyczne. Brak zestawu w bazie ZUS (wysłany, przetworzony poprawnie przez ZUS).....ciąg dalszy komplikacji z problemowym zestawem... eh!

 

Mam ten sam problem....



#17 Guest_11

Guest_11
  • Goście

Napisano 08 luty 2019 - 08:54

Trzeba  skopiować dokumenty z odrzuconej paczki. Wejść do dok wysłanych, zaznaczyć  w Wysłanych odrzucony zestaw, otworzyć menu Administracja -  Archiwizuj zestaw dokumentów. Odrzucony zestaw powinien zniknąć. Wysłać powtórnie zestaw za styczeń.

Mi się udało

Udało się. Dziękuję!!!!



#18 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 11 luty 2019 - 08:56

 


Mam ten sam problem....

 

 


Udało Ci się zrobić zestaw korygujący bez błędów krytycznych?



#19 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 11 luty 2019 - 12:46

 


Mam ten sam problem....

 

 


Udało się komuś bez komplikacji utworzyć zestaw korygujący do tego "problematycznego" zestawu 01 01 2019?



#20 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 11 luty 2019 - 13:10

Witam,

 

Mam pytanie pracownik był na zwolnieniu opiekuńczym od 19.01.2019 do 28.01.2019 czy muszę go wykazać w raporcie RPA?

Jaką kwotę powinnam wstawić wyjść różnicą wynagrodzenia czy to ma być różnica dodatku stażowego?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych