Skocz do zawartości

Kosmetyczki - zostałam chyba oszukana

wróć do serwisu Kadry 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_anna

Guest_anna
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2018 - 20:14

Witam, właśnie byłam w salonie kosmetycznym na tym zabiegu i wydaje mi się że zostałam oszukana. Mianowicie najpierw było odtłuszcznie, potem miałam założone "wałeczki" bez podlejenia dolnej powieki tym plastrem :/ poźniej jakiś środek (nie powiedziano mi jaki chociaż pytałam) czekałam 10min, później kolejny środek na oczy na to plastry "żeby się rzęsy trzymały lepiej" na to waciki na to folia i na to opaska i czekamy 5min ale było więcej. Wiem tylko że ten "środek był na bazie amoniaku bo tak wszytsko do rzęs jest anomianku". Nie wiem nie znam się :P
Potem zdjęła mi wszytsko + wałeczki i przemyła to wacikiem (chyba wodą), później nałożyła bez wałków botox i na to środek do liftingu jeszcze. Tak mi powiedziała. Ale on na rzęsach był czarny ?! Co to może być ? Ciągle czuje chemiczny zapach i wyglądam jakbym miała rzesy tuszem zrobine. Dodam ze niechciałam mieć henny! Więc Cześć rzęs stoi na baczność :( :(.

Proszę o odpowiedź czy zostałam oszukana ? Co ona zdała mi na powieki tzn rzęsy

#2 Guest_Izabela23

Guest_Izabela23
  • Goście

Napisano 14 grudzień 2018 - 21:04

Miałam podobną sytuację :/ Dziewczyny jeżeli któraś z Was się na tym zna odpowiedzcie proszę to będziemy wiedziały następnym razem że coś jest nie tak.

#3 Guest_megan

Guest_megan
  • Goście

Napisano 21 marzec 2019 - 14:31

Tak, zostałaś oszukana. Zrobiła Ci hennę.

#4 Naszymi46

Naszymi46

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 22 marzec 2019 - 02:50

Mi się wydaje, że pomoc specjalisty będzie tutaj najlepsza. Ja bym to rozwiązał w ten sposób.

Nikt nie jest tu na zawsze.Trzeba żyć chwilą,każdym dniem...być tu i teraz.

#5 Izusia

Izusia

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 24 kwiecień 2019 - 17:13