Skocz do zawartości


DPD kradzież przesyłki


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Igor

Guest_Igor
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2018 - 06:26

Witam. W piątek moja narzeczona zakupiła telefon w euro rtv agd w promocji ratalnej z dostawą do domu. Kurierem jest firma DPD. W poniedziałek telefon miał zostać dostarczony. Kurier jednak nie dostarczył jej do naszych rąk, więc dzwonimy z zapytaniem co sie dzieje z przesyłką? Zostaliśmy poinformowani że zostawili ją u sąsiadki . Sąsiadka była zdziwiona i powiedziała że żadnej przesyłki do nas kurier nie zostawiał. Co najciekawsze w trackingu przesyłki widnieje informacja że moja narzeczona osobiście ją odebrała ( nr przesyłki 0000118309949U). Sprawę zgłosiliśmy do dpd i następnego dnia przyjechało dwóch kurierów informujących mnie że oni jeżdzą ze znajomymi i to znajomy dowoził przesyłkę. Poszliśmy na górę do sąsiadki u której rzekomo przesyłkę zostawili , jednak nic z tego nie wynikło bo sąsiadka dalej stała rzy swoim że przesyłki nie dostała. Kurierzy nie wiedząc co robić powiedzieli że spiszą ze mną protokół zaginięcia przesyłki. Na protokole napisali zaginięcie telefonu , jednak jak to opisali w uwagach "Towar jak twierdzi kurier został pozostawiony u sąsiadki , jednak nie został doręczony właścicielowi do rąk własnych , towar nke odnalazł się" . I tutaj moje pytanie czy dzięki temu protokołowi uda mi się cokolwiek załatwić ? Ponieważ na stronie euro.com.pl widnieje informacja że przesyłka została zrealizowana , jednak ja jej nie posiadam. Wysłalem informacje na email z tym protokołem i mam kolejne pytanie. Czy euro jako nadawca może zająć się reklamacją a mi wysłać nowy telefon? Ponieważ wiem że reklamacje potrafią długo trwać, a telefon był brany na raty. Dodatkowo czy kurier zostawiając przesyłkę u kuriera bez mojej wiedzy i zgody nie złamał prawa? Ponieważ ja sam musiałem się kontaktować gdzie jest moja paczka. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam

#2 mleszczak

mleszczak

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 448 postów

Napisano 09 listopad 2018 - 19:13

Dziwna sytuacja - ja zazwyczaj nadaję przesyłki przez Sendit i nigdy z taka sytuacja mnie nie spotkała. Ceny ma niewysokie, a zawsze w przypadku jakichkolwiek problemów można liczyć na pomoc BOK-u.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych