Skocz do zawartości


Zdjęcie

Praca od poniedziałku do soboty włącznie w regulaminie pracy

Czas pracy sobota dni wolne od pracy

1 odpowiedź w tym temacie

#1 rafalpatrycja

rafalpatrycja

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 08 wrzesień 2018 - 10:29

Witam, Proszę o wyjaśnienie czy pracodawca może ustanowić w regulaminie dni pracy od poniedziałku do soboty?

Przy czym praca od poniedziałku do piątku to 40 godzin. Praca w sobotę to średnio jeden dzień w miesiącu i w zależności od sytuacji trwa od 4 do 8 godzin.

Czy za pracę np. 4 godzin w sobotę pracodawca do końca okresu rozliczeniowego powinien pracownikowi udzielić wolnego w wymiarze przepracowanych 4 godzin. Czy w wymiarze jednego dnia?



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 10 wrzesień 2018 - 09:09

Może, ale wtedy musi sporządzać grafiki.

Jeżeli ustali pracę w sobotę, to musi zapewnić (wskazać w grafiku) inny dzień wolny od pracy, tak żeby zapewnić przeciętnie 40 godzinny i 5-dniowy tydzień pracy i nie może planować nadgodzin.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Czas pracy, sobota, dni wolne od pracy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych