Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ile kosztuje serwis samochodu z instalacją LPG?

7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

Zaawansowany użytkownik

• Administratorzy forów
  • 49368 postów

Napisano 24 sierpień 2018 - 22:47

Montaż instalacji gazowej to skuteczny sposób na ograniczenie wydatków na paliwo, szczególnie przy obecnych cenach paliw, które przekraczają granicę 5 zł za litr. Jednak oszczędność na stacji paliw oznacza dodatkowe koszty w serwisie. Przedstawiamy orientacyjne ceny za serwis instalacji gazowych.

Powrót do artykułu: Ile kosztuje serwis samochodu z instalacją LPG?

#2 Guest_kabaczeq

Guest_kabaczeq
  • Goście

Napisano 24 sierpień 2018 - 22:47

Mam zagazowanego opelka i eksploatacja wcale nie wychodzi drogo, kupuje części oe delph to średnia polka cenowa a wytrzymałe. Nie pakuje używek bo zaraz znowu trzeba wymieniać i koszty sie robią podwójne.

#3 Guest_Marek

Guest_Marek
  • Goście

Napisano 29 sierpień 2018 - 14:16

Jeżdżę na lpg firmy BRC od roku, prawdę powiedziawszy serwis instalacji drogo mnie nie wynosi obecnie robię przeglądy na okresie gwarancyjnym ale jeszcze nie miałem potrzeby wymiany innych podzespołów niż filtry. Wydaje się być mało prawdopodobnym, żeby wszystkie te ceny się na siebie nałożyły w jednym czasie.

#4 Guest_Arkadiusz

Guest_Arkadiusz
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2018 - 20:23

moje korando jest w gazie i powiem tak na pewno się opłca bo paliwo nie taniej a gaz kosztuje średnio o połowę mniej od paliwa wię każdy umie liczyć w kieszeni zostaje więcej

#5 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2018 - 13:36

a ile za wymiane wtrysków w BRC?

#6 Guest_rebir

Guest_rebir
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2019 - 07:33