Skocz do zawartości

rozliczenie nadpłaconego chorobowego

13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_basia89

Guest_basia89
  • Goście

Napisano 08 sierpień 2018 - 10:06

Witam. Nie jestem księgową Ale nam podobny problem co Panie tutaj opisują. W styczniu 2017 otrzymałam wynagrodzenie za styczeń. Od 11stycznia poszłam na chorobowe (ciaza) 1.02 otrzymałam wynagrodzenie na pasku wypłacone mi chorobowe od 11.01 do 31.01 oraz od 01.02 do 06.02 tak było pierwsze chorobowe a następne od 07.02. Panie księgowe również policzyli mi na pasku 4 dni pracujące z lutego.w kolejnych miesiącach do czerwca wyplacaly mi po parę dni poborow. Wracając teraz do pracy od03.08. Otrzymałam informację słówka ze w sierpniu nie otrzymam wynagrodzenia ponieważ w czerwcu 2018 Panie przez pomyłkę ni wypłacily wynagrodzenie i teraz sobie to stracaja (Nie miałam żadnej informacji od 01.06.18 że się ktoś pomhlil) we wrześniu również nie dostanę wynagrodzenia gdyż odciagaja mi nadplacone chorobowe z poprzedniego roku a w październiku jeszcze odciągnąć mi połowę wypłaty też na poczet nadplacone chorobowego. Chciałam wnioskować o rozłożenie na raty około 200zl miesięcznie nie jestem w stanie więcej spłacać, ale Panie twierdzą że nie można na tyle rat. Bardzo proszę o odpowiedź w tej sprawie. Nie wiem co dalej robić a wypłaty e sierpniu już nie otrzymałam. Teraz Panie są na urlopach i z nikim nie mogę się skontaktować...

#2 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 17911 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 08 sierpień 2018 - 10:16

Tylko z nimi możesz to wyjaśnić.

Poproś o rozliczenie w szczegółach wszystkich m-cy, zwróć się o to na piśmie.

Mało tego napisz oficjalne pismo, że nie zgadzasz się na potrącanie czegokolwiek.

Nie piszesz, czy od stycznia do teraz chodziłaś do pracy, czy nie, czy może w jakichś m-cach przychodziłaś.....