Skocz do zawartości


Odliczenia kosztów


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Maciek

Guest_Maciek
  • Goście

Napisano 06 sierpień 2018 - 17:32

Dzień dobry,

Mam pytanie. Firma rozważa zakup albo wynajęcie drukarki. Czym będzie różniła się forma księgowania i odliczenia kosztów uzyskania w przypadku zakupu a jak to będzie wyglądało w sytuacji wynajmu takiego urządzenia? Czy whsyepuja jakieś roznice? Korzyści od strony księgowej?

#2 koleżanka

koleżanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 12573 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 06 sierpień 2018 - 20:09

Zakup drukarki księguje się jednorazowo w koszty zużycia materiałów i sprzęt jest waszą własnością. Wynajem będzie kosztem na podstawie faktury.  





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych