Skocz do zawartości


REKLAMACJA BUTOW SIZEER


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_MARIUSZ

Guest_MARIUSZ
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2018 - 22:33

NIE POLECAM SKLEPU. 

GWARANCJA rozpatrzona negatywnie. 

Formularz wypełniony z internetu, nawet tym miłym Panią nie chcialo sie usunąć stopi z linkiem do strony internetowej. 

Nie mowiąc o blędach ortograficznych. Jednym słowem dziadostwo. !!!

NIE POLECAM KUPOWAĆ NICZEGO!!!!



#2 Krystek23A

Krystek23A

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 17 kwiecień 2018 - 12:56

Ja osobiście składałem tam reklamacje pół roku temu, ponieważ rozkleiły mi się buty i nie było problemów z wymianą na nowe. Poza tym robię tam zakupy regularnie i jakoś nie mam negatywnych doświadczeń z tym sklepem przez co darzę go dużym zaufaniem. 
 
Piszesz o błędach ortograficznych sam je popełniając --> "miłym Panią"  :lol:  :lol:  Patrząc na Twoje byki jakie sadzisz możliwe, że tylko Tobie się wydaje, że są tam błędy ortograficzne, ponieważ nie masz pojęcia o prawidłowych formach pisowni... Też miałem okazję wypełniać ten formularz i nie zauważyłem żadnych błędów ortograficznych ;) 
 

 

Link do strony internetowej w stopce na formularzu jakie ma znaczenie pod kątem reklamacji, że aż tak Ci to przeszkadza?  :rolleyes:  Jeżeli sklep posiada pewne szablony to wiadomo, że nie będzie ich dostosowywać indywidualnie pod kątem każdego klienta :) 

ZE SWOJEJ STRONY MOGĘ POLECIĆ TEN SKLEP  ;)


#3 Guest_Andrzej

Guest_Andrzej
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2018 - 12:58

NIE POLECAM SKLEPU. 

GWARANCJA rozpatrzona negatywnie. 

Formularz wypełniony z internetu, nawet tym miłym Panią nie chcialo sie usunąć stopi z linkiem do strony internetowej. 

Nie mowiąc o blędach ortograficznych. Jednym słowem dziadostwo. !!!

NIE POLECAM KUPOWAĆ NICZEGO!!!!

 

Jak się jest Januszem i reklamuje buty bez przyczyny żeby dostać nowe to tak jest!





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy