Skocz do zawartości

przedszkole

wróć do serwisu Kadry 22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_ewa

Guest_ewa
  • Goście

Napisano 12 marzec 2018 - 08:56

czy można składać wniosek o przyjecie dziecka do przedszkola w 2 miejscach, tz. w miejscu zameldowania na pobyt stały i w miejscu zameldowania na pobyt czasowy, a potem wybrać 1 przedszkole?

#2 ala233

ala233

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 330 postów

Napisano 01 wrzesień 2018 - 20:15

Jeśli szukacie dobrej placówki to polecam przedszkole Szkrabiki?

#3 AgataDi

AgataDi

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 168 postów

Napisano 18 styczeń 2019 - 17:22

Nie znam się, ale co do przedszkola prywatnego w Warszawie to ja z kolei doradzić mogę Raz Dwa Trzy My na Mokotowie, bardzo fajne przedszkole. http://www.razdwatrzymy.edu.pl/ Przedszkole dobre pod każdym względem – jakości programu, opieki, żywienia itd. Nasze dziecko lubi tam chodzić.

#4 mleszczak

mleszczak

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 606 postów

Napisano 28 luty 2019 - 15:24

To przedszkole http://przedszkoleal...bercik.com.pl/w Łodzi jest dobre jeśli szukacie gdzie wysłać malucha. Moja siostra ma tam córeczkę i jest zadowolona, chwaliła mi je nie raz, mówiła że nie płaci wiele a jest dużo zajęć dodatkowych, jak dla mnie godne polecenia.

#5 kolorowazelka

kolorowazelka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 529 postów

Napisano 15 marzec 2019 - 07:50

Jak teraz wygląda kwestia przyjmowania do przedszkola? Nadal jest tak ciężko?

#6 kamc

kamc

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 18 marzec 2019 - 13:47

Właśnie przeprowadziłem się z żoną i dzieckiem do Łodzi i szukamy dobrego przedszkola. Wiadomo wam coś więcej? Polecacie coś konkretnego?

#7 Janek7

Janek7

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 19 marzec 2019 - 21:55