Skocz do zawartości


Zdjęcie

Praca w sobotę

Sobota harmonogram

wróć do serwisu Kadry 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 maaartaaak

maaartaaak

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 14 luty 2018 - 19:32

W związku z wprowadzeniem nowego programu pracodawca chce, żeby pracownicy (100 osob) przyszli do pracy w sobotę, a w poniedziałek mieli dzień wolny. Standardowo caly zakład pracuje od poniedziałku do piątku. Czy jest to traktowane jako praca w dzień wolny od pracy, czy można po prostu wyznaczyć wolne w inny dzień zachowując przeciętnie pieciodniowy tydzień pracy?

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 19 luty 2018 - 07:15

Można wyznaczyć inny dzień wolny od pracy w tym samym okresie rozliczeniowym.

#3 Ligruben

Ligruben

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 20 luty 2018 - 09:49

No dokładnie można bez problemu u nas w zakladzie przez długi czas też tak było że był wyznaczony inny dzień.
 ______________
http://kancelaria-stw.pl/ 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych