Gość raff Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Witam, po ostatniej kontroli bilingów okazało się, że mój zleceniobiorca wykorzystuje powierzony mu telefon służbowy częściej do rozmów prywatnych niż służbowych. Nie dość, że nie przynosi firmie żadnych profitów to jedynie generuje same koszty. To że umowa zostanie rozwiązana to już przesądzone, ale jak skutecznie zażądać od niego zwrotu kosztów które wykorzystał na prywatne rozmowy? Czy jeśli w umowie zlecenie jest zapis o jednomiesięcznym okresie wypowiedzenia to czy można wypowiedzieć ją zleceniobiorcy wcześniej jeśli nie wywiązuje się z obowiązków, a jedynie działa na niekorzyść firmy? Spotkał się ktoś z takim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PAweł Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Jeśli masz taki zapis w umowie,trudno bedzie zwolnić go wcześniej,możesz mu zaproponować jedynie żeby nie swiadczył pracy w okresie wypowiedzenia.Jesli nie miałas zasad korzystania z telefonu wpisanych do umowy,ani nie podpisywał zobowiazania o limicie rozmów,pożegnaj się ze zwrotem kosztów za telefony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi