Gość wiekr Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jesteśmy jednostką samorządu terytorialnego. w podróż służbową kierownika jednostki kieruje wójt a delegacja jest opatrzona pieczątką urzędu gminy. kto powinien potwierdzić wykonanie polecenia służbowego tj. odbycie podróży służbowej (podpis pod sprawdzono pod względem merytorycznym). kto powinien sprawdzić delegację pod względem formalnym i rachunkowym oraz kto powinien zatwierdzić delegację do wypłaty. informuję że w naszej jednostce nie mamy zastępcy kierownika jednostki jest natomiast główny księgowy.w planie wydatków jednostki są przewidziane środki na wypłatę delegacji służbowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Agnieszka Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ten kto kieruje do odbycia podróży służbowej czyli wójt,stwierdza wykonanie polecenia służbowego.Kierownik jednostki zatwierdza wydatki,natomiast formalnie i rachunkowo sprawdza upoważniony pracownik księgowości tak samo jak inne dowody księgowe (FV,R-ki) chyba że robi to gł.księgowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi