Skocz do zawartości


rb 28S roczne


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_roman5

Guest_roman5
  • Goście

Napisano 05 luty 2018 - 11:39

Dzień dobry, szkoła podstawowa, w sprawozdaniu rocznym za 2017 rok w kolumnie "zobowiązania" podałam kwotę brutto dodatkowego wynagrodzenia rocznego w paragrafie 4040 (80101). W planie na 2018 rok wynagrodzenie mam podzielone na dwa rozdziały 80101 i 85401. Mam wątpliwości czy sprawozdanie jest prawidłowo sporządzone. Czy nie powinnam wprowadzić rozdziału 85401 do sprawozdania za 2017 rok i w nim podzielić kwotę za "13-tki"? Wtedy w tym rozdziale miałabym tylko wypełnioną kolumnę zobowiązania. Proszę o wskazówki, dopiero rozpoczęłam pracę. Dziękuję

#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 17916 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 05 luty 2018 - 12:15

A miałaś w 2017 roku ten rozdział , czy nie

#3 Guest_roman5

Guest_roman5
  • Goście

Napisano 05 luty 2018 - 15:02

Nie miałam

#4 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 17916 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 05 luty 2018 - 15:05

No to jak chcesz wykazać w zobowiązaniach roku 2017 coś w rozdziale, którego nie ma?

#5 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 05 luty 2018 - 15:15

Czyli moje Rb 28s będzie prawidłowe?
W sprawozdaniu za styczeń "13-tkę" wykazać jako wydatek już w rozbiciu na dwa rozdziały?

#6 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 17916 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 05 luty 2018 - 15:23

Jeżeli dotyczy 2 rozdziałów, tzn jeśli ci pracownicy z 1 rozdziału w 2017 zostali podzieleni (ich finansowanie) na dwa rozdziały, to tak

#7 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 05 luty 2018 - 15:47

Tak. To są pracownicy których płace w 2017 roku były wykazywane w rozdziale 80101.
Uchwała budżetowa została uchwalona 25 stycznia 2018.
Wystarczy jak na dzień 25 stycznia zrobię przeksięgowanie z konta 231 na dwa rozdziały? Czy może powinnam to zrobić z datą 1 stycznia?

#8 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 17916 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 05 luty 2018 - 15:53

Jesli uchwała jest na 25 wystarczy, że przeksięgujesz z datą uchwały, albo z datą zapoznania się z uchwałą

#9 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 05 luty 2018 - 15:56

Bardzo dziękuję, pozdrawiam.

#10 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 17916 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 05 luty 2018 - 16:10

:)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych