Gość Jack Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam! Mam techniczne pytanie:Dostaje opcje wykonywania uslug, bede dostawal za to 22000 zl netto miesiecznie, beda zatrudnione 3 osoby + ja, 3 osoby maja dostawac na reke 1500 zl. Wedlug moich obliczen koszta pracownikow to okolo 6150zł, podatek dochodowy od kwoty 22000 zl to 4180, ksiegowa okolo 500, wychodzi 10830zl. Rozumie iz jest to moj zysk po opodatkowaniu :) Niestety na poczatek nie bede mial zadnych odliczen wiec place caly podatek dochodowy i tu wlasnie mam pytanie ile moge odliczyc i czy w ogole moge odliczyc koszta prracownicze? Czy mam jakies dodatkowe koszta oprocz banku, ksiegowej? moze cos jeszcze? :) Z checia zobacze jak widzicie inne opcje zatrudnienia pracownikow? Z gory dzieki za pomoc :)jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BB Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Twoja działalność to usługi( jakie? ) - a gdzie je masz zamiar wykonywać .Będziesz dzierżawił jakiś lokal czy posiadasz własny ( koszty z tym związane są też kup np. energia, podatek od nieruchmości, drobne prace remontowe itp )Koszty związane z zatrudnieniem pracowników to wynagrodzenia i składki ZUS.Kosztami są również składki ZUS płacone za siebie.Inne to telefon, internet,samochód - mogą to też być drobne materiały zużyte do wykonania usługi itp.( nie piszesz jakie usługi masz zamiar prowadzić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi