Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Ubezpieczenie Ergo Hestia

Ubezpieczenie

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 platek43

platek43

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 28 listopad 2017 - 17:14

Witam. Kupując nowy telefon w sieci sklepów Euro RTV AGD dałam się namówić na przedłużenie gwarancji do 5 lat. Gwarantem/ubezpieczycielem na sprzęt jest Ergo Hestia, ubezpieczenie kosztuje 20% wartości sprzętu (tzn. kupując Iphone 7 za ubezpieczenie zapłaciłam 1500 zł) Osoba sprzedająca mi telefon i oferująca ubezpieczenie zapewniała mnie że ubezpieczenie pokryje przez pierwszy rok nawet 100% szkody z mojej winy. Telefon został ubezpieczony na wszystko 9 (tzn. upadki, stłuczenia,zalanie itd) Ubezpieczenie jedynie nie pokrywa gryzoni. Miesiąc temu telefon uległ zniszczeniu tzn. dziecko trzymające telefon przewróciło się na balkonie i telefon wypadł na kostkę brukową z 4 piętra. Telefon został zgłoszony do ubezpieczyciela ten jednak odmówił naprawy sprzętu ponieważ ich zdaniem telefon nie mógł ulec takiej szkodzie przy opisanych okolicznościach.  Co w takim przypadku zrobić? Proszę o poradę. Dziękuje i pozdrawiam. 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Ubezpieczenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych