Witam, rok temu podpisałam umowę na świetnych warunkach, z jedną z firm oferujących usługi cyfrowe i kablowe. W warunkach umowy było zapisane, że internet będzie super szybki, ale niestety ostatnio połączenie się rozłącza i internet chodzi wolno. Nie jest to wina mojego komputera, ponieważ jest nowy i idealnie sprawny. Od kilku tygodni próbuję dowiedzieć się dlaczego tak to wygląda, ale jak dotąd nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Czy w takim wypadku mogę wypowiedzieć umowę przed czasem? Dodam, że umowa dotyczy również telewizji i telefonu, a zatem czy nie powinnam wypowiedzieć umowy tylko co do części, co do której nie wywiązali się z umowy? Proszę o pomoc, bo nie wiem co mam zrobić, a internet ledwo działa...
- Kategorie na forum:
- Księgowość|
- Kadry|
- Moja firma|
- Samorząd|
- Logistyka|
- Działy forum:
- Księgowość dla firm·
- Księgowość budżetowa·
- Kadry·
- Biznes·
- Prawo·
- Moto·
- Nieruchomości·
- Samorząd·
- Logistyka