Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wyposażenie biura

wyposażenie biura

116 odpowiedzi w tym temacie

#101 mancity

mancity

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 90 postów

Napisano 21 kwiecień 2020 - 22:01

Ważnym elementem biura jest sprzęt komputerowy, żeby utrzymać sprzęt w dobrej kondycji należy go regularnie czyścić. Znalazłem ostatnio uniwersalny środek czyszczący który może służyć zarówno do czyszczenia sprzetu komputerowego jak i innych powierzchni, to alkohol izopropylowy https://sklep.hard-p...ontakt-ipa.html . Idealnie nadaje się nawet do usuwania tłustych smarów. 



#102 Nobody

Nobody

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 270 postów

Napisano 22 kwiecień 2020 - 11:33

Ciekawe tylko ile taki płyn kosztuje.


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.


#103 zbyszek88

zbyszek88

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 49 postów

Napisano 23 kwiecień 2020 - 21:30

Nie zapominajmy o ergonomicznych meblach do biura, które wpływają na wydajność pracy. Na niewygodnym krześle ciężko wysiedzieć kilka godzin nie mówiąc o skupieniu czy bólu pleców. U nas w firmie zainwestowali w fotele https://www.unique-meble.pl/ które są tak wyprofilowane żeby odciążać odcinek szyjny i lędźwiowy kręgosłupa. Mają nawet regulowane zagłówki. 



#104 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 367 postów

Napisano 24 kwiecień 2020 - 16:35

Możesz także sprawdzić ofertę firmy www.abcdigital.pl. Posiadają w asortymencie kserokopiarki, plotery, niszczarki i urządzenia audiowizualne. Gwarantują bardzo dobre ceny oraz pomoc podczas wyboru produktów.



#105 Karoo87

Karoo87

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 27 postów

Napisano 28 kwiecień 2020 - 18:55

Ja niedawno zamawiałam nowe meble biurowe, kupiliśmy całość w firmie http://www.10office.pl/, zdecydowanie polecam :) Pomogli nam zrobić pomiary, dobrać odpowiednie systemy, przygotowali też projekt biura. Meble są bardzo ładne i ergonomiczne. 



#106 Marek O

Marek O

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 928 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 26 maj 2020 - 16:08

https://tableo.eu/ możecie znaleźć profesjonalne tablice magnetyczne. Moim zdaniem oferta godna polecenia, a w biurze takie tablice z pewnością się przydadzą.



#107 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 919 postów

Napisano 27 maj 2020 - 11:00

Muszę takie zamówić do mojego biura. Mam kredowe tablice, ale one się nie sprawdzają.



#108 dawoog

dawoog

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 28 czerwiec 2020 - 05:49

Polecam zacząć od doboru odpowiedniego oświetlenia - szczególnie lampy bankierskie, czy podłogowe potrafią kompletnie odmienić charakter wnętrza - sprawdź sklep https://damidomo.pl/, osobiście tam dokonałem zakupu lampy bankierskiej i ani trochę nie żałuję.



#109 Anna Werner

Anna Werner

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 29 czerwiec 2020 - 09:06

W małym biurze podstawa to przemyślane biurka do pracy. Dobrze dobrany wymiar i fason przez długi czas spełniał będzie swoje zadania. 



#110 Guest_Mavila

Guest_Mavila
  • Goście

Napisano 23 lipiec 2020 - 06:14

Najlepszą zasłoną na okna biurowe będą plisy NAFI – osłaniają przed oczami ludzi i przed rażącym słońcem, ale nie zaciemniają tak zupełnie, więc można pracować spokojnie :)

#111 Korba

Korba

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 19 sierpień 2020 - 10:10

Na pewno powinien znaleźć się ekspres do kawy. Kiedyś dodałbym jeszcze radio, ale teraz każdy słuch "swojego" przez neta i na słuchwkach. Ale dobry ekspres do kawy to podstawa



#112 allena

allena

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 30 postów

Napisano 30 sierpień 2020 - 16:36

U nas w firmie wyposażenie w meble biurowe kompleksowo zrealizowała firma http://www.10office.pl/ - od pomiaru aż po montaż. Mogę szczerze polecić :)



#113 Guest_Karkonoszkowy

Guest_Karkonoszkowy
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2020 - 20:48

Faktycznie bardzo dużo mówi sie ostatnio o tonerach, bo to one w sumie jeżeli są źle dobrane to generują dość spore koszty. Osobiście rekomenduję zamienniki z Asarto. Są sporo tańsze a wydajność i jakość druku naprawdę bardzo fajna



#114 Guest_oksana

Guest_oksana
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2020 - 12:47

Oj w biurze to tak jak w domu, mnóstwo rzeczy jest potrzebnych, a najwięcej jednak wszelkiego rodzaju akcesoriów. Warto poszperać w sieci, bo wierzcie da się kupić sporo taniej. Teraz masę sklepów robi rózne promocje. Kilka dni temu trafiłam na taką w superwnetrze.pl i kupiłam kosze na śmieci, a także dozowniki do mydła, a to potzrebne wyposażenie.



#115 G0siaa

G0siaa

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 367 postów

Napisano 24 wrzesień 2020 - 19:29

Sprzęt biurowy możesz znaleźć także w ofercie firmy www.banpost.com.pl. Ja zamówiłam stamtąd niszczarkę dokumentów oraz składacze korespondencji. Otrzymane urządzenia są proste w obsłudze, wydajne i bezawaryjne. Dzięki temu znacznie ułatwiają i przyśpieszają naszą pracę.



#116 Guest_Blaszkoo

Guest_Blaszkoo
  • Goście

Napisano 29 wrzesień 2020 - 09:04

Coś w tym jest. U nas są drukarki Samsunga ale nie kupujemy oryginalnych tonerów, właśnie nie musimy, bo stosujemy zamienniki z Asarto i komfort drukowania jest więcej niż OK. Do tego nie jest naruszona gwarancja producenta drukarki



#117 Wojtek541

Wojtek541

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 400 postów

Napisano 20 październik 2020 - 14:57

Jak artykuły biurowe w tym zamienniki do drukarek to koniecznie zwróćcie uwagę na ofertę przygotowaną przez https://dobretonery....owe-c-1549.html gdzie nie brakuje dobrej jakości, świetnych cen i profesjonalnego podejścia do klienta oraz darmowej dostawy przy większych zakupach. 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wyposażenie biura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy