Skocz do zawartości


Zdjęcie

Reklamacja okularów

reklamacja okularów

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mal_gosia

Mal_gosia

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 22 sierpień 2017 - 08:44

Postaram się streścić moją sytuację podając fakty, które mogą być istotne. Kupiłam okulary marki Trussardi 29 lipca 2016 w salonie SunLoox w Starym Browarze w Poznaniu. Przez długi czas obcierały mój nos aż do krwi, pomimo, że noszę okulary już od 20 lat i miałam bardzo różne modele. Okulary były dopasowywane w salonie kilka razy, ponadto zalecono mi noszenie silikonowych nosków, które wymieniałam i na które mam dowód zakupu z 8 października 2016. Przyzwyczaiłam się do tego, że nikt mi nie wierzy, ale mogę zapewnić, że nie kupuje się okularów za prawie 1,5 tys. zł żeby je źle traktować. Po roku codziennego użytkowania (bez okularów nie mogę normalnie funkcjonować) na soczewkach nie ma ani śladu zarysowań, przetarć, co moim zdaniem świadczy o mojej dbałości o okulary. Faktem jest, że zdarzało mi się je poprawiać na nosie z prawej strony lub na środku, ponieważ, jak pisałam przez długi czas źle leżały na nosie i sprawiały ból, ucisk. Jednak nie mam w zwyczaju zakładać ani zdejmować okularów jedną ręką. 9 sierpnia 2017 podczas pracy prawy zausznik odczepił się samoistnie od oprawy i oparł na uchu/włosach. Złożyłam w tej sprawie reklamację tego samego dnia, niestety została ona rozpatrzona negatywnie. Salon niesłusznie twierdzi, że uszkodzenie powstało z mojej winy, ponieważ ich zdaniem używałam je niezgodnie z instrukcją. Co mogę jeszcze w tej sprawie zrobić, aby odwołanie zostało rozpatrzone pozytywnie?
 




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych