Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: 1.8 TSI/TFSI VAG


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 49404 postów

Napisano 31 lipiec 2017 - 09:29

Silnik 1.8 TSI z grupy oznaczonej symbolem EA888 miał stanowić odpowiedź na nowe potrzeby kierowców w XXI wieku w gamie Grupy Volkswagena. Niestety jednostka napędowa stała się jednym z jaskrawych przykładów technologicznego niedopracowania.

Powrót do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: 1.8 TSI/TFSI VAG

#2 Guest_Damian

Guest_Damian
  • Goście

Napisano 31 lipiec 2017 - 09:29

A co to są renomowane stacje paliw? Tam już nie chrzczą paliwa?

#3 Guest_Darek

Guest_Darek
  • Goście

Napisano 21 luty 2018 - 21:59

A jak już zatka katalizator na amen to sprzedać xD i tylko do Tomkat. Dostaniemy sporo pieniędzy za to więc szczęście jest :D

#4 Guest_Cadet1977

Guest_Cadet1977
  • Goście

Napisano 21 marzec 2018 - 21:37

W duzej mierze kwestia szczescia do egzemplarza. Mam Skode z silnkiem 1.8 TSI i silnik sprawuje sie bez zarzutu. Sa inne wady tego auta.... ;) ale akurat temat np brania oleju tak szumnie komentowany mnie osobiscie nie dotyczy, z reszta jak i passata kuzyna z silnikiem BZB (chyba jedyny bezproblemowy). Tak jak mowie - kwestia szczescia

#5 Guest_AmeliniumMan

Guest_AmeliniumMan
  • Goście

Napisano 29 marzec 2018 - 11:10

Najgorsze przeklenstwo dla silnikow to w obecnych czasach nic innego jak downsizing. Kosiarkowe 1.0 wyzylowane do granic mozliwosci eh.... az przykro patrzec!!! Silniki 1.8 czy 2.0 po 150-160 konikow jeszcze daja rade ale fakt - prawdziwe auta zaczynaja sie od 3.0, takie np audi A5. Zeby nie bylo, nie jestem slepy, wady audi sa dosc ewidentne, sam jezdze passatem 1.8 TSI i o ile auto jest bezawaryjne o tyle po prostu 160 koni to wg mnie za malo. Zeby jazda miala sens potrzeba chociaz 200 - 220

#6 zimbol

zimbol

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 627 postów

Napisano 31 marzec 2018 - 15:34

Za to silnik 2.0 hdi jest praktycznie nie do zdarcia, bardzo chwalą go w artykule http://www.autokod.p...2-0-hdi-opinie/ i nic dziwnego, bo jest faktycznie porządny, a jego eksploatacja wygląda korzystnie 



#7 Guest_Poldi 2018-01-12 19;27

Guest_Poldi 2018-01-12 19;27
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2018 - 19:27

Mam passata 1,8 TSI silnik BZB rol 2008 i niemam problemu z braniem oleju.

#8 Guest_Octavian

Guest_Octavian
  • Goście

Napisano 20 marzec 2019 - 16:34

Miałem Octavie z silnikiem 1.8 TSI model BZB z roku 2009. Używałem przez 5 lat przejeżdżając ok. 20 tyś km rocznie (35 - 140 tys. km). Nie miałem problemu z braniem oleju (dolewałem 0.7 litra na 15-20 tyś. km). Uwaga: używałem oleju pozwalającego na przebiegi do 30 tyś. km, ale zawsze wymieniałem po 15 tyś. !!



#9 Rimsky

Rimsky

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 48 postów

Napisano 29 sierpień 2019 - 00:50

Mój znajomy miał furę z tym silnikiem i co kilka miesięcy lądował w warsztacie, najczęściej chodziło właśnie o katalizator, który musiał wymienić na nowy, z tego co wiem to stary sprzedał tutaj http://www.katalizatoryukowala.pl/



#10 Guest_Norbert

Guest_Norbert
  • Goście

Napisano 16 listopad 2019 - 22:31

Mamy superba z 2012 i mimo błędu inżyniera i całej firmy która niewzieła odpowiedzialności za poprawe tłoków -pierścieni ,zrobiliśmy remąt silnika wymieniliśmy całe tłoki i kilka żeczy podrodze dziś autko igła niebierze oleju a dolewałem jakieś 5lit.na miesiąc ,dziś mamy z żoną autko na marginesie dołorzylem 12 tyś.a serwis skody twierdził że te silniki tak mają ,lecz to tylko nasz kraj,



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych