Skocz do zawartości


Zdjęcie

praca w biurze

umowa zlecenie biuro

wróć do serwisu Księgowość 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 tuip

tuip

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 21 maj 2017 - 14:05

Pracuje w biurze rachunkowym na umowe zlecenie na której jest napisane że jestem pracownikiem biurowo administracyjnym. Czy w związku z tym mogę ksiegowac dokumenty ? Dodam że nie podpisywałam żadnego zakreszta obowiązków, czy też odpowiedzialności.

#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19660 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 21 maj 2017 - 17:34

A co ma wspólnego nazwa stanowiska z możliwością księgowania - NIC dosłownie nic, wszystko zależy od zlecenia, czyli od zakresu i przedmiotu umowy.

#3 tuip

tuip

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 21 maj 2017 - 18:07

W mojej umowie żaden zakres nie został określony. Umowa ogolnie jest bardzo okrojona. To chyba powinna być podpisana chociaż odpowiedzialność?

#4 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19660 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 21 maj 2017 - 20:29

Umowa cywilno prawna ma to do siebie, że strony się umawiają na jej zapisy, zakres zadań i pozostałe....należało negocjować przed podpisaniem.
Nie ma czegoś takiego co powinno, a co nie powinno być zapisane.

#5 koleżanka

koleżanka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 13677 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 21 maj 2017 - 21:24

"Pracuje w biurze rachunkowym na umowe zlecenie na której jest napisane że jestem pracownikiem biurowo administracyjnym." - ty nie jesteś pracownikiem, lecz zleceniobiorcą.

 

"Czy w związku z tym mogę ksiegowac dokumenty ?" - co za pytanie, przecież chyba po to tam poszłaś.

 

"Dodam że nie podpisywałam żadnego zakreszta obowiązków, czy też odpowiedzialności." - przy zleceniu nie stosuje się zakresu obowiązków i nie podpisuje się "odpowiedzialności". 



#6 tuip

tuip

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 22 maj 2017 - 11:06

W takim razie ksiegowa na umowie zlecenie nie ponosi odpowiedzialności ? To chyba niemożliwe.

#7 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19660 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 22 maj 2017 - 11:10

Ponosisz odpowiedzialność jako zleceniobiorca, czyli za brak staranności realizacji zlecenia.

To wszystko - nie masz odpowiedzialności pracowniczej, nie podlegasz pod kodeks pracy.



#8 tuip

tuip

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 22 maj 2017 - 13:12

Dziękuję za odpowiedź

#9 Guest_maa

Guest_maa
  • Goście

Napisano 27 maj 2017 - 18:46

A to nie jest tak, że umowie zlecenie nie ma stanowiska tylko zakres pracy np. księgowanie dokumentów?? W umowie o pracę możesz być pracownikiem administracyjnym.

 

Odpowiedzialność ponosi pracodawca.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: umowa zlecenie, biuro

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych