Skocz do zawartości


biuro pod wynajem


wróć do serwisu Sektor Publiczny 33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Midam33

Midam33

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 182 postów

Napisano 09 luty 2019 - 15:24

Ostatnio rozglądałam się za biurem do wynajęcia w Krakowie i trafiłam na ofertę http://mixbiura.pl/Mają kilka powierzchni na wynajem do wyboru i szukam tylko czegoś najbardziej odpowiedniego dla siebie. Wybór nie jest prosty, bo trzeba wziąć wiele czynników pod uwagę, ale zobaczymy...



#22 Guest_Michał

Guest_Michał
  • Goście

Napisano 21 maj 2019 - 06:28

Znam ten biurowiec w Gdańsku BCB przy lotnisku i moim zdaniem każdy chciał by tam wynająć swoje biuro. Super dojazd zwłaszcza jak ma się dużo klientów  z zagranicy bo budynek jest praktycznie przy lotnisku. 



#23 dancewithhim

dancewithhim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 610 postów

Napisano 23 maj 2019 - 09:07

Kilka informacji o tym na co warto zwrócić uwage przy okazji wynajmowania dobrego biura dla siebie, znajduje się na tej stronie:

https://krakow-atrak...warto-pamietac/

Dobrze będzie dokładnie przestudiować, jakie bedą koszta wynajęcia biura dla siebie. Decydując się na wynajem biura warto pamiętać o fakcie, że sam czynsz nie stanowi jedynego kosztu wynajmu przestrzeni biurowej. W ostateczną sumę wchodzą także koszty eksploatacyjne związane z utrzymaniem budynku, w którym znajduje się wynajmowane biuro, czy media.....

 

Poza tym bardzo waznym aspektem jest również i lokalizacja. 



#24 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1043 postów

Napisano 24 maj 2019 - 11:53

Biur pod wynajem jest sporo, na pewno warto poszukać w sieci i na serwisach ogłoszeniowych



#25 Mariinka

Mariinka

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 21 postów

Napisano 21 lipiec 2019 - 09:36

Mało kogo przecież stać na wybudowanie, kupienie własnego biura. W biznesie też nie ma rzeczy pewnych, więc taka inwestycja może być troszkę ryzykowna. Jeżeli jednak postawicie na własne biuro, nie ważne czy budowę, czy też wynajem, to będziecie musieli odpowiednio je wyposażyć. Nowoczesne meble to podstawa, jednak też warto przemyśleć rozwiązania od firmy https://mikomaxsmart...iny-akustyczne/ Nie tylko umeblują wasze biuro, ale i także mogą zaproponować takie rozwiązania jak kabiny akustyczne.



#26 kamil122

kamil122

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 14 sierpień 2019 - 11:48

Odnośnie wynajmu biura w Krakowie polecam zapoznać się z ofertą: https://www.herbewo.krakow.pl/



#27 Guest_Daniel

Guest_Daniel
  • Goście

Napisano 15 sierpień 2019 - 11:01

Ktoś z was wspominał o BCB przy lotnisku na Azymutalnej w Gdańsku ? to szczerze polecam bo maja super sale konferencyjne z, których kilka razy mieliśmy okazję korzystać. 



#28 MaksGłowacki

MaksGłowacki

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 25 październik 2019 - 14:39

Polecam sprawdzenie ofert wszelkich przestrzeni coworkingowych typu https://www.offoffice.pl/ Oferują często naprawdę konkurencyjne ceny, no i są administratorami budynku, więc to do nich należy dbanie o czystość i tego typu rzeczy



#29 bakarat

bakarat

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 680 postów

Napisano 29 listopad 2019 - 19:14

Takie biuro za każdym razem trzeba dopasować do konkretnych potrzeb firmy. Należy w umowie ustalić, kto ponosi koszty realizacji fit out. Taki kompleksowy remont przebiega szybko i sprawnie. Trzeba wynająć do niego profesjonalną firmę, która zna się na tym co robi. Można np. Total Sec z Warszawy sobie sprawdzić. 



#30 mtzd

mtzd

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 705 postów

Napisano 19 grudzień 2019 - 07:52

Wynamujecie biuro dla pracowników w centrum czy lepiej zastanowić się nad wynajmem poza centrum ?

 

Pytam sie w kontekście wysokich cen wynajmu biura. 



#31 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 792 postów

Napisano 19 grudzień 2019 - 10:07

W dużych miastach często bywa,ze lokal nawet poza centrum jest lepiej skomunikowany. Coraz częściej osoby poszukujące nowego zatrudnienia zwracają uwagę na lokalizację przyszłej firmy. Liczy się przede wszystkim dobre skomunikowanie z resztą miasta. Nawet jeśli nie jest to ścisłe centrum, to atutem jest np. dostęp do obwodnicy miasta, pozwalający na szybkie dotarcie na miejsce bez marnowania czasu w korkach. Dla pracowników liczy się czas dojazdu.

https://krakow.dlawa...rum/cid,14126,a

 

Poza tym wynajem biura poza centrum będzie o wiele tańszy. 



#32 Artur123

Artur123

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 06 styczeń 2020 - 21:22

Generalnie to sam trochę się naoglądałem ogłoszeń i mogę polecić https://panoramabiur.pl - fajne oferty biur. Napisałem do nich i znaleźli ofertę taniej niż na ogłoszeniach. Polecam!



#33 pomocna

pomocna

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 131 postów

Napisano 24 luty 2020 - 05:54

Jeśli szukasz biura na wynajem w Warszawie to na https://www.vertigop...ra-srodmiescie/ podejrzewam, że uda się znaleźć najlepszą ofertę. Masa ogłoszeń w jednym miejscu, sprawdzone pewniaki. 



#34 marcin.lato

marcin.lato

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 30 marzec 2020 - 23:11

W Warszawie faktycznie ciężko znaleźć biuro. Polecam zajrzeć na https://directoffice...biura/warszawa/ mają spory wybór w dobrych cenach





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych