Skocz do zawartości


Aneks do umowy o pracę

umowaopracę aneks prowizja

wróć do serwisu Kadry Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Alicja

Guest_Alicja
  • Goście

Napisano 11 luty 2017 - 09:24

Dzień dobry :)

Sytuacja wygląda następująco: w przedostatnim tygodniu stycznia zostały zaproponowane nowe warunki naliczania prowizji, które (mimo wielu negocjacji z pracodawcą) były dla pracowników niestety gorsze niż poprzednie. Informacja jak kwestia prowizji ma wyglądać od 1 lutego została rozesłana drogą mailową i pracownicy nie mając już innego rozwiązania, musieli warunki przyjąć.
Jednak nie doszło do podpisania aneksów do umów, które nowe warunki prowizji wprowadzały w życie.

31 stycznia moja współpraca z tą firmą zakończyła się za porozumieniem stron. Aktualnie do 14 lutego przebywam na 2-tygodniowym okresie wypowiedzenia i jestem zwolniona ze świadczenia pracy.

I tu moje pytanie: do 14 lutego zostaną wystawione faktury, z których mi należałaby się prowizja. Czy w związku z zaistniałą sytuacją (brak aneksu do umowy o pracę) prowizja powinna mi być naliczona na starych zasadach, czy przez to, że mailowo wyraziłam zgodę na nowe warunki prowizyjne, będzie za faktury lutowe naliczana już zgodnie z nowymi ustaleniami?

Czy taki mail może mieć jakąś moc prawną?

Dziękuję za pomoc :)



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: umowaopracę, aneks, prowizja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych