Skocz do zawartości


Zdjęcie

potwierdzenie faktury korygującej

faktura

wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Remek

Remek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 574 postów

Napisano 07 październik 2016 - 11:06

Dzień dobry, wyjaśnię, że prowadzę obecnie sklep internetowy i każdą sprzedaż dokumentuję fakturą, którą wysyłam razem z towarem. Natomiast w przypadku gdy następuje zwrot towarów lub nabywca nie odbierze przesyłki, wystawiam fakturę korygującą. Wtedy też nie zawsze kupujący potwierdza otrzymanie faktury korygującej. Mam więc pytanie, czy mogę przyjąć, że skoro e-mail nie wrócił, to kupujący otrzymał fakturę korygującą?



#2 vatis-ka

vatis-ka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 607 postów

Napisano 13 październik 2016 - 12:13

wg mnie w przypadku braku odbioru towaru i faktury najbezpieczniej jest anulować fakturę a nie wystawiać fak.koryg. bo niby kto podpisze Ci jej odbiór ?

natomiast w przypadku zwrotu towaru to fak.koryg. i tu sposób odbioru fak.koryg.jest rózny . Może to być potw.odbioru e-maila .

A jak e-mail miał wrócić ?





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: faktura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy