Skocz do zawartości


reklamacja za imprezę turystyczną w biurze podróży

wakacje reklamacja biuro podróży

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Paulina

Guest_Paulina
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2016 - 15:14

Witam serdecznie i bardzo proszę o pomoc. Byliśmy z mężem na wczasach, jednak hotel nie był zgodny z umową i ofertą którą otrzymaliśmy w biurze podróży. 2 dni po powrocie wyslaliśmy do biura podróży reklamację, było to 10 sierpnia, 12 sierpnia otrzymaliśmy potwierdzenie, że list dotarł do biura podróży. Wiem, że na odpowiedź na reklamację biuro podróży ma 30 dni, po tym czasie reklamacja jest uwzględniona. Dzwoniłam do biura podróży, powiedziałam że minął czas odpowiedzi na reklamację więc znam swoje prawo i jest ona uwzględniona, jednak dostałam odpowiedź że po 30 dniach to oni wysyłają odpowiedź, i że odpowiedź została wysłana wczoraj, tj. 12 września i przyjdzie prawdopodobnie 14 września. Co w takim razie mam zrobić? W końcu chyba liczy się czas, kiedy reklamację otrzymam, a nie kiedy oni ją wysłali? Czy w takim przypadku reklamacja jest uznana mimo wszystko co będzie na niej napisane?

Proszę o odpowiedź.



#2 Guest_Zenek

Guest_Zenek
  • Goście

Napisano 06 październik 2016 - 21:00

Miałem podobny problem.

Jeżeli minęło 30 dni od daty otrzymania reklamacji do daty nadania ich odpowiedzi to reklamacja jest uznawana za uwzględnioną.

Trzeba sprawdzić z jaką datą przesyłka z biura zostałą nadana. Macie to państwo na kopercie.

jeśli nie jest to 12 września lub wcześniej, to sprawa jest już wygrana.

 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wakacje, reklamacja, biuro podróży

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych