Skocz do zawartości


Zdjęcie

brak odpowiedzi na reklamację Poczty Polskiej


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 teflonowa

teflonowa

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów

Napisano 22 sierpień 2016 - 14:15

Szanowni Państwo,

jakie obowiązują przepisy prawne, które regulowałyby czas pisemnej odpowiedzi Poczty Polskiej na reklamację usługi?

14 lipca złożyłam na poczcie głównej w moim mieście reklamację pisemną, wraz z dowodem nadania, oraz formularzem reklamacyjnym i do dziś nie uzyskałam żadnej odwiedzi (mam podpis pracownicy, że przyjęłą reklamację). 

Przed tym weekendem interweniowałam, dzwoniąc pod podaną na stronie internetowej PP infolinię (próbowałam skontaktować się najpierw z Centrala, bo tam adresowana była reklamacja, jednak sygnał z telefonu, po pierwszym sygnale brzmiał jakby połączenie odrzucano).

Roszczenie na załączonym formularzu, wpisałam w wysokiej kwocie, ponieważ pismo, które reklamowałam to był polecony (specjalnie priorytet, bo zależało mi na czasie) , pismo kierowane było do linii lotniczych, z tytułu -jak na ironię- również REKLAMACJI mocno opóźnionego lotu... tak więc zamiast kolejnego dnia, list dotarł po chyba tygodniu, w międzyczasie zdenerwowana mocno sytuacja napisałam właśnie tę reklamację... próbowałam się najpierw sama dowiedzieć, gdzie znajduje sie list, ale na infolinii nie mogli mi pomoc, a po napisaniu na maila ;;skargi'' zupełna ''olewka''... Chciałabym żeby poczta odpowiedziała  za swoje zaniedbania, przy mnie kobieta tez składała reklamacje, więc chyba jakośc usług spada mocno. dla mnie to niedopuszczalne zeby pilna przesylka , ktorej nadano w dodatku status ''priorytet'' dochodzila tak dlugo. Co moge teraz zrobic ? jeśli do dziś zero odp. ze strony PP...?



#2 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2016 - 14:52

zadzwoń do rzecznika praw konsumenta...

swoją drogą skoro złozyłaś 14.07 - reklamacje poczta rozpatruje miesiąc czyli do 15.08 to mogłas zwyczajnie jeszcze do dostać listu z odp.



#3 teflonowa

teflonowa

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 44 postów

Napisano 22 sierpień 2016 - 15:10

właśnie nie wiem, czy nie doszła, czy zaś zaginęła ;) myślałam, żeby napisać im na maila, powołując się na ..właśnie nie wiem na co, bo chyba nie na zwykłą ustawę konsumencką .. niepokoi mnie fakt, że jak zglosilam na infolinii ze nie dostalam odp., na reklamację, ta babka szukala statusu reklamacji i nie umiała nic znaleźć po numerze nadania (tej opoznionej przesylki). Prosiłam o pilne wyjaśnienie. Podałam jej maila, miała od razu moje zgłoszenie przekazać do działu gdzie zajmuja się reklamacjami... I zero odzewu



#4 Nikodem

Nikodem

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 13 postów

Napisano 22 sierpień 2016 - 17:19

Masz jakąś kopię nadania? Na jej podstawie mogłabyś coś wskórać.



#5 Guest_Teflonowa

Guest_Teflonowa
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2016 - 23:00

Mam potwierdzenie przyjęcia reklamacji w oddziale poczty w moim mieście, podpis pracownicy na reklamacji z datą.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych