Skocz do zawartości

Mobbing

Mobbing

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Katarzyna

Guest_Katarzyna
  • Goście

Napisano 18 marzec 2016 - 10:18

Witam, jestem osobą niepełnosprawną w stopniu umiarkowanym, jednak moja niepełnosprawność nie ma żadnego wpływu na jakość wykonywanej przeze mnie pracy. Jestem zatrudniona w międzynarodowej korporacji przez agencję pracy tymczasowej. Pracuję w tej firmie od ponad roku. Pół roku temu zmienił mi się przełożony. Jest to osoba bardzo młoda (15 l. młodsza ode mnie), która niedawno awansowała i po raz pierwszy w życiu jest czyimś przełożonym. Od samego początku pomiata mną i stosuje wobec mnie przemoc psychiczną. Nie mam na to żadnych dowodów, ponieważ wszystko odbywa się szeptem lub na osobności, przy innych pracownikach ta osoba jest dla mnie nadzwyczaj miła. Kilkakrotnie zgłaszałam do agencji prośbę o zmianę firmy (nie zgłaszając mobbingu), ale moje prośby sa kompletnie lekceważone, zarabiają na mnie kasę więc jest im na rekę, żebym została w tej firmie.

Kiedy próbowałam zgłosić problem do kadr usłyszałam: prosze to załatwić ze swoim przełożonym. Kilkakrotnie podjęłam próbę aby z nim o tym porozmawiać, ale albo nie słuchał albo reagował agresją słowną. Do końca nie jestem pewna czy on w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, że to co robi to mobbing. Czy mogę w tej sytuacji zrobić cokolwiek (oprócz złożenia wymówienia w agencji, bo nie chcę stracić pracy), aby poprawić swoją sytuację?

Katarzyna

#2 Kopir

Kopir

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 27 listopad 2016 - 15:36